Taktyka i Strategia - Forum Strona GłównaTaktyka i Strategia - Forum Strona Główna

To forum wykorzystuje pliki cookies do zapamiętywania spersonalizowanych preferencji.
Ustawienia dotyczace plików cookies można zmienić samodzielnie w przegladarce internetowej.
Szczegóły na stronie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload


Poprzedni temat «» Następny temat
Magiczny miecz
Autor Wiadomość
Cyber Stefan
Podporucznik


Dołączył: 22 Mar 2004
Posty: 514
Skąd: Słobity / Toruń
Wysłany: Śro 08 Gru, 2004   Magiczny miecz

Miejsce dla tych co wola polskie gry a nie jakas tandete zza granicy :lol:
 
 
 
Cyber Stefan
Podporucznik


Dołączył: 22 Mar 2004
Posty: 514
Skąd: Słobity / Toruń
Wysłany: Czw 09 Gru, 2004   

Ale wpierw chyba wyszla za granica a pozniej ja na polski przetlumaczono ;) Tak mi sie wydaje przynajmniej. Jak nie to prosze o wyjasnienia ;)
 
 
 
Cyber Stefan
Podporucznik


Dołączył: 22 Mar 2004
Posty: 514
Skąd: Słobity / Toruń
Wysłany: Pią 10 Gru, 2004   

Mieszki zlota sa takze w magicznymn, tylko w dodatkach sa juz szstabki.; Klimatu nie moge porownac poniewaz w Mim nie gralem ;)
 
 
 
Cyber Stefan
Podporucznik


Dołączył: 22 Mar 2004
Posty: 514
Skąd: Słobity / Toruń
Wysłany: Śro 01 Cze, 2005   

No moze jednakl ktos cos napisze ciekawego o tej ciekawej grze?
Widzialem juz pare razy MiM i jak na moj gust to zarowno plansze jak i karty byly... jakby bardziej estetyczne? Ladniej wykonane? Nie wiem jak to nazwac... ale graficznie bardziej mi sie podoba Magiczny miecz... choc MiM ma troszke inny klimat wiec jak ktos gral dluzej w to wiec moze sie bardziej podobac :twisted:
 
 
 
Grohmann
Porucznik



Dołączył: 23 Mar 2004
Posty: 896
Skąd: Szczecin
Wysłany: Śro 01 Cze, 2005   

W sumie to można zaobserwować ciekawą tendencję, mianowicie jeśli ktoś grał w jako pierwszą grę Magię i Miecz to bardziej właśnie ona sie podoba, natomiast jeżeli wpierw widział i grał w Magiczny Miecz to woli polską produkcję. Już spotkałem sie u kilku osób z czymś takim. Zupełnie tak jak sytuacja z HMO 3 i 4. Kto grał w 3 wpierw woli 3, jesli grał wpierw w 4 woli 4. Co prawda czasem są też wyjatki i ktoś mimo, że grał wpierw w 4 woli 3. Tak samo jest z MiMami, tyle, że pozycje '3' zajmuje "Magia.." :D
_________________
Get the graal or die tryin.
 
 
 
SSupras
Sierżant



Dołączył: 15 Mar 2005
Posty: 221
Skąd: Gliwice/Baniocha Ostrzeżenia: 5/4
Wysłany: Czw 02 Cze, 2005   

Zgadzam się z przedmówcą. Odnośnie MiMa i MMa mam właśnie takie zdanie. Po długoletnich zmaganiach w MiMa, kiedy zobaczyłem MMa, to ograrnęło mnie obrzydzenie pomieszane ze wstrętem. Jeśli chodzi o Heroes'ów, to przebrnąłem przez wszystkie 4 części i 4 jest dla mnie najlepsza, chociaż w Multiplayerze najbardziej sprawdza się 2 - ja nie lubię 3, wszyscy inni nie lubią 4 ;)
 
 
 
Cyber Stefan
Podporucznik


Dołączył: 22 Mar 2004
Posty: 514
Skąd: Słobity / Toruń
Wysłany: Czw 02 Cze, 2005   

Co do MMA i MiMa to ciekawe spostrzezenie... co do Heroesa to powiem, ze prawie wszyscy moi znajomi wola 3 od 4 bez wzgledu na to w co pierwsze grali ;)
 
 
 
kozioł
St. sierżant


Dołączył: 04 Mar 2005
Posty: 345
Wysłany: Czw 16 Cze, 2005   

ja tam nigdy MIMa na oczy nie widziałem, tylko w internecie czasem na allegro, ale tam się za dużo na zobaczy
natomiast MM mam wszystkie części i dla mnie to jest zajefajna gra, niestety nie mam teraz za bardzo z kim grać :cry:
a i jeszcze miałem taką dziwną historię że najpierw kupiłem Labirynt Magów, potem chyba Kryptę Upiorów a podstawkę już dużo później jak wszystko inne miałem :lol: dziwne nie :?:
 
 
Iluzja
Plutonowy



Dołączył: 25 Maj 2005
Posty: 159
Skąd: Toruń
Wysłany: Pią 24 Cze, 2005   

Cyber Stefanie jak już pokonam Cie w szachy to chętnie zagram w MiM. Wyzwanie na pewno przyjmiesz... :wink:
Pozdrawiam
_________________
"Gdy rozum śpi budzą się potwory"
 
 
Cyber Stefan
Podporucznik


Dołączył: 22 Mar 2004
Posty: 514
Skąd: Słobity / Toruń
Wysłany: Pią 24 Cze, 2005   

Iluzja napisał/a:
Cyber Stefanie jak już pokonam Cie w szachy to chętnie zagram w MiM. Wyzwanie na pewno przyjmiesz... :wink:
Pozdrawiam


Przyjmuje wyzwanie... ale obawiam sie, ze to moze potrwac zanim mnie pokonasz... ale wierze, ze Ci sie to uda jak nastepnym razem zagramy ;)
 
 
 
Iluzja
Plutonowy



Dołączył: 25 Maj 2005
Posty: 159
Skąd: Toruń
Wysłany: Pią 24 Cze, 2005   

Hi hi... Wystarczy, że nie będe piła piwa podczas gry w szachy i na pewno Cie pokonam ;)
_________________
"Gdy rozum śpi budzą się potwory"
 
 
Cyber Stefan
Podporucznik


Dołączył: 22 Mar 2004
Posty: 514
Skąd: Słobity / Toruń
Wysłany: Sob 25 Cze, 2005   

Iluzja napisał/a:
Hi hi... Wystarczy, że nie będe piła piwa podczas gry w szachy i na pewno Cie pokonam ;)



Sie okaze :)
 
 
 
Buldi
Szeregowy


Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 10
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Czw 28 Lip, 2005   

Magiczny Miecz to jest gra!

Dostałem podstawke koła 5 lat temu (miałem ok.11lat i nie wiele wiedziałem). Grałem z siostrą aż kupilismy sobie Jaskinie i Magie....

Magiczny Miecz dla niewtajemniczonych to gra Fantazy w której polega (w podstawce ktora ja mam) na zabiciu Besti. Dostać sie do niej mozna wchodząc na Kamienny Most...
Od początku zaczynasz postacią która ma Sztabkę złota, 4 życia, X p. Magii i X p. Miecza. Może posiadać również zaklęcia (w formie tekturowych kartek z napisaną właściwoscia zaklecia) oraz wyposarzenie (np. Miecz ktory tez jest tektorowym papierkiem i pisze" W czasie walki dodaje 1 punkt miecza...). Zaczynasz w określonym miejscu i chodzisz po kręgu wewnetrznym. Chodzisz po polach wyciagasz karty zdarzen, rzucasz kostka tam gdzie trza i tam gdzie nie trza i wykanczasz rywala. Ruch odpywa sie rzucajac kostka tyle ile wyrzucasz o tyle sie przesuwasz. Potem jak masz szczescie wchodzisz na krąg środkowy (wiekszy). Robisz podobne rzeczy tylko ze jest przyjemniejszy i mniej jest w nim zagrozen. Na koniec wchodzisz na krag zewnetrzny i tam jest niebiespiecznie :) same potwory i zagrozenia. Dochodzisz do kamiennego mostu i jak masz tarcze boga Tolimana i Magiczny Miecz mozesz wejsc na most. Na moscie sa pulapki i potwory. Jak je wszystkie przejdziesz i dostaniesz sie do zamku Bestii i jak Kaputniesz (zabijesz) to wygrywasz gre ;] . Kamienny most dla niewtajemniczonych leci z prawej do lewej strony mapy i sie wyroznia wiec nie mozna przypadkowo stanac chodzac po kregach odrazu w zamku bestii ;]. Azeby ukonczyc gre trzeba miec jakies 20p. Magi i tyle samo Miecza (jak tyle uzbierasz to napewno to przejejdziesz dla porownania zaczynasz majac np. po 3 p.)

I to tyle by było sorry za błedy ort. ;]
 
 
Buldi
Szeregowy


Dołączył: 28 Lip 2005
Posty: 10
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pią 29 Lip, 2005   

W Magie i Miecz grałem gdy siedziałem w senatorium...wydaje mi sie ze jest troszke gorsza od Magicznego Miecza...ale tylko troszke tak czy siak jak ktos zdecyduje sie na kupno to czy wybierze Magie i Miecz czy Magiczny Miecz nie zawiedzie sie.

A własnie czy można gdzies kupic "nowy" Magiczny Miecz? :?: :?:
 
 
Gladky
Kapitan



Dołączył: 01 Sie 2004
Posty: 1461
Skąd: Tuchów/Lublin KUL
Wysłany: Pią 29 Lip, 2005   

Ja miałem okazję tylko raz zagrać w Magię i Miecz, ale mam dobre wspomnienia z tej rozgrywki...

Szczególnie utkwiła mi w pamięci jaskinia, gdzie dostałem porządny łomot...jest na prawdę trudna i nie polecam tam włazić kiedy jeszcze nie jesteśmy zbyt silni...

Najbardziej podobało mi się w grodzie, gdzie przy odrobinie szczęścia można całkiem nieźle zarobić.
_________________
 
 
 
Cyber Stefan
Podporucznik


Dołączył: 22 Mar 2004
Posty: 514
Skąd: Słobity / Toruń
Wysłany: Pon 29 Sie, 2005   

Buldi napisał/a:
W Magie i Miecz grałem gdy siedziałem w senatorium...wydaje mi sie ze jest troszke gorsza od Magicznego Miecza...ale tylko troszke tak czy siak jak ktos zdecyduje sie na kupno to czy wybierze Magie i Miecz czy Magiczny Miecz nie zawiedzie sie.

A własnie czy można gdzies kupic "nowy" Magiczny Miecz? :?: :?:


Nowego nie mozna od jakichs 7(?) lat...

Ja z rodzenstwem grajac czasem w Magiczny miecz wprowadzamy pewne urozmaicenia- np. ograniczenie mozliwych do zdobycia punktow magii i miecza (dzieki czemu wazniejsza role odgrywaja podstawowe cechy bohatera i takie tam) ostatnio do 4 punktow.
 
 
 
Radosław Kotowski
Podporucznik



Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 675
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 06 Mar, 2012   

Grałem w Magicznego Miecza dawno dawno temu :)
Super grywalność :) Najbardziej lubiłem postać wampira i dodatek jaskinia który był identyczny w MM i MiM .
 
 
PzKpfw II
Major



Dołączył: 18 Mar 2004
Posty: 1554
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 06 Mar, 2012   

Miałem kiedyś komplet MM i MiM, poszło wszystko na Allegro. MM nie wspominam dobrze, kiepska grafika w porównaniu z MiM. Ale na szczęście jest najnowsza edycja Talismana :D
_________________
https://boardgamegeek.com/geeklist/232305/hexmagazine-heksmagazynek
https://www.youtube.com/r...y=heksmagazynek
https://www.facebook.com/Heksmagazynek/
 
 
Motyla Noga
Porucznik


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2007
Posty: 791
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Śro 07 Mar, 2012   

Gdzieś czytałem (ale ręki i nogi nie dam sobie łobciąć :) ) że mają dodrukować (chyba w kwietniu, czy coś :roll: tego roku oczywiście :wink: )
 
 
Fanatyk
Podpułkownik


Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2085
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 08 Mar, 2012   

Tak, ja tez sie dowiadywalem, maja zrobic reprint. Ostatnio dodrukowali krolowa lodu, wiec juz nie marudzilem i szybko dokupilem ja i Smoki
_________________
W.I.Lenin: "Nie sztuką jest sprawić, żeby człowiek umarł. Sztuką jest sprawić, żeby umarł z przyczyn naturalnych". Smoleńsk - pamiętamy 10.04.2010
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 8