Taktyka i Strategia - Forum Strona GłównaTaktyka i Strategia - Forum Strona Główna

To forum wykorzystuje pliki cookies do zapamiętywania spersonalizowanych preferencji.
Ustawienia dotyczace plików cookies można zmienić samodzielnie w przegladarce internetowej.
Szczegóły na stronie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload


Poprzedni temat «» Następny temat
[Guardia] Toruń
Autor Wiadomość
Zeka
Chorąży


Dołączył: 27 Paź 2004
Posty: 451
Skąd: Toruń
Wysłany: Pon 31 Paź, 2005   

To może ustalimy jakiś termin po świętach? Chętnie bym zagrał w "Stalingrad"
 
 
 
Teufel
Szeregowy



Dołączył: 04 Sie 2004
Posty: 778
Skąd: Stadt Thorn
Wysłany: Pon 31 Paź, 2005   

Ja też :D
_________________
Legiony i ja mamy się dobrze.
 
 
 
Maedhros
Plutonowy


Dołączył: 13 Kwi 2004
Posty: 138
Wysłany: Wto 01 Lis, 2005   

No proszę: entuzjazm. To się bijcie. Ja dołączam niestety dopiero w grudniu.
_________________
Aure entuluva!
 
 
Cyber Stefan
Podporucznik


Dołączył: 22 Mar 2004
Posty: 514
Skąd: Słobity / Toruń
Wysłany: Śro 02 Lis, 2005   

Mozemy w piatek sie zebrac organizacyjnie. W klubie byloby chyba nie tak zle. Ja oszywiscie tez chetnie w cosik zagram. Najchetniej Tannenberg, ale dla przerwania monotonii moze byc tez WB.

Budynek MDK, sala 27 (ul. Przedzamcze). 16:30- 19:30

Napiszcie jak Wam pasuje. Ja w zasadzie moge byc o kazdej porze. Jak macie w weekend jakies inne propozycje to tez raczej jestem dostepny

P.S. MMM witaj w Toruniu :)
 
 
 
Zeka
Chorąży


Dołączył: 27 Paź 2004
Posty: 451
Skąd: Toruń
Wysłany: Śro 02 Lis, 2005   

Cyber Stefan napisał/a:
Budynek MDK, sala 27 (ul. Przedzamcze). 16:30- 19:30

Dodatam jeszcze, że sala nr. 3 znajdująca się w podziemiach MDKu.
 
 
 
Teufel
Szeregowy



Dołączył: 04 Sie 2004
Posty: 778
Skąd: Stadt Thorn
Wysłany: Śro 09 Lis, 2005   

W piątek st. sierżant, porucznik, kapitan i major rozgrywaja scenariusz nach Stalingrad ;)
_________________
Legiony i ja mamy się dobrze.
 
 
 
Miki
St. szeregowy


Dołączył: 14 Paź 2005
Posty: 45
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Śro 18 Sty, 2006   

Witam.
Mieszkam w Bydgoszczy, ale studiuję na UMK. Chętnie bym w coś zagrał (najchętniej B-35 i najlepiej po 6 lutego, bo wtedy kończę sesję). Czytając relacje z różnych imprez wyczytałem, że Bydgoszcz ma silnych graczy. Niestety nie wiem kto taki z mojego miasta grywa. Żadnej wzmianki o zawodnikach z Bydgoszczy nie znalazłem. Dodatkowo Bydgoszcz chyba nie ma swojej Guardii. Proszę, jeśli można, o namiary na graczy z Bydgoszczy lub jakieś informacje o spotkaniach w Toruniu.
Pozdrawiam!
 
 
 
Teufel
Szeregowy



Dołączył: 04 Sie 2004
Posty: 778
Skąd: Stadt Thorn
Wysłany: Śro 18 Sty, 2006   

Witam
Jest nas paru, gramy rzadko, ale coś się będzie działo w 2 połowie lutego.
Jakie systemy i gry Cię interesują?

P.S. Na jakim kierunku studiujesz?
_________________
Legiony i ja mamy się dobrze.
 
 
 
Miki
St. szeregowy


Dołączył: 14 Paź 2005
Posty: 45
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Śro 18 Sty, 2006   

Cześć Teufel.
Jestem na V roku politologii. Zajęcia mam na Batorego. Kiedyś grałem w stare Ardeny, starą Bzurę, Kretę i Grunwald. Obecnie, po małej przygodzie z Warhammerem wracam do starych, dobrych heksów.
Mam III edycję Bitew i to wszystko narazie. Kombinuje z nowymi pozycjami, ale zbyt wiele czasu na granie nie mam, bo zaliczenia, egzaminy i pisanie nieszczęsnej pracy magisterskiej zabiera mi większość wolnego czasu.
Planuję się pojawić na Armie w tym roku. Najprawdopodobniej pojadę samochodem, więc jakby co to mam już teraz kilka miejsc wolnych do zaklepania.
Pozdrawiam. Jakby co to moje GG to 9277330 (jednak nie ma mnie tam za często - nie zaszkodzi jednak próbować).
 
 
 
Cyber Stefan
Podporucznik


Dołączył: 22 Mar 2004
Posty: 514
Skąd: Słobity / Toruń
Wysłany: Śro 18 Sty, 2006   

Czolem Miki.
Szkoda, ze nie dales znaku wczesniej. Jak mam czas to troche pogrywamy. Ostatnio gralismy w Stalingrad, ale ja bardzo chetnie zagram tez w inne gry, szczegolnie Tannenberg. Po sesji planujemy jakies wiekszegranie, ale mam nadzieje, ze wczesniej sie jakos zgadamy...
Moje gg 3910799. Jestem caly czas ukryty wiec jak bedziesz to sie odezwij nawet jak mnie nie widac. istnieje takie prawdopodobienstwo, ze bede...

P.S. W piatek w MDK o 16 sa spotkania. Zwykle sie tam pojawiam. Na zagranie jakiejs planszy czasu jest za malo, ale mozna sie tam spokojnie umowic takze z tymi, ktorzy sie na forum nie pojawiaja...
 
 
 
Miki
St. szeregowy


Dołączył: 14 Paź 2005
Posty: 45
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Śro 18 Sty, 2006   

Ja będę wolny dopiero po 6 lutego, bo wtedy mam ostatni egzamin w tej sesji i na całych studiach :)
Po tym terminie możemy się umawiać na wspólne granie. Pozdrawiam wszystkich.
 
 
 
Cyber Stefan
Podporucznik


Dołączył: 22 Mar 2004
Posty: 514
Skąd: Słobity / Toruń
Wysłany: Śro 18 Sty, 2006   

Miki napisał/a:
Ja będę wolny dopiero po 6 lutego, bo wtedy mam ostatni egzamin w tej sesji i na całych studiach :)
Po tym terminie możemy się umawiać na wspólne granie. Pozdrawiam wszystkich.


No to ja bede wolny zdecydowanie pozniej... Ostatni egzamin 16 II, ale sie szykuja juz poprawki kolokwiow pozniej...
 
 
 
Maedhros
Plutonowy


Dołączył: 13 Kwi 2004
Posty: 138
Wysłany: Pon 20 Lis, 2006   

Chętni do "compassa" z sędzią wystąp!
Pożądany byłby jeszcze jeden numer tis-a.
_________________
Aure entuluva!
 
 
Michał K.
Szeregowy


Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 35
Skąd: Toruń
Wysłany: Śro 10 Sty, 2007   

Witam wszystkich kolegow z Torunia :)

Moja przygoda z strategiami zaczela sie stosunkowo niedawno (w ostatnie wakacje), ale glupi nie szperalem dokladnie na forum i dopiero teraz znalazlem ten temat :D Czy spotkania sie dalej odbywaja :?: Jesli tak to prosilbym o aktualny namiar i od razu musze z przykroscia stwierdzic ze w ten piatek bede zajety :(
Aktualnie moj poziom zaawansowania siega WB-95 ale generalnie jestem otwarty na inne gry :) . Milo by bylo poznac towarzystwo z Torunia i nawet tylko pogadac i popatrzec :D
Z gory dziekuje za wszelkie informacje.

Pozdrawiam
 
 
 
Zeka
Chorąży


Dołączył: 27 Paź 2004
Posty: 451
Skąd: Toruń
Wysłany: Pią 12 Sty, 2007   

Witaj Michał :)
Z informacji klubowych wynika, że dzisiaj jest spotkanie, zatem nie zawiesili działalności :) . Jednak nie wiem czy dzisiaj będzie ktoś od plansz (ja mam trening, ale postaram się wpaść).
Ewentualnie możnaby się umówić na jakąś grę w przyszłym tygodniu?
 
 
 
Michał K.
Szeregowy


Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 35
Skąd: Toruń
Wysłany: Pią 12 Sty, 2007   

Przyszly tydzien mi zdecydowanie bardziej odpowiada :) ale pozniej to sesja pelna para i chyba dopiero w lutym bede wolny :( . Czy miejsce i czas sa dalej te same? (Budynek MDK, sala 27 (ul. Przedzamcze). 16:30- 19:30), jesli cos sie zmienilo to prosze o informacje. Z gier to na razie interesuje mnie system WB-95, obecnie posiadam Stalingrad oraz w mniejszym na razie stopniu wrzesien (posuadam Bzure). Ale jak juz mowilem jestem otwarty na inne gry i na razie to bardziej mi zalezy na czyms w rodzaju spotkania wprowadzajacego :D i zapoznaniu sie z ekipa.
 
 
 
Zeka
Chorąży


Dołączył: 27 Paź 2004
Posty: 451
Skąd: Toruń
Wysłany: Pią 12 Sty, 2007   

Spotkania odbywają się w MDK w piątki od 16:00 do 19:30 w sali numer 3 (piwnica).
Co do ekipy - ludzi jest dosyć sporo, ale nie zawsze się udaje zebrać wszystkich (ach ten czas wolny ;) ).
 
 
 
Michał K.
Szeregowy


Dołączył: 16 Gru 2006
Posty: 35
Skąd: Toruń
Wysłany: Pią 12 Sty, 2007   

Wielkie dzieki za aktualne informacje. Postaram sie wpasc w przyszlym tygodniu :D
 
 
 
szachista
Kapral


Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 110
Skąd: aleks kuj
Wysłany: Pon 29 Sty, 2007   xxx

czy ktos mi powie czy odbeda sie zozgrywki w MDK 2 lutego?
 
 
Zeka
Chorąży


Dołączył: 27 Paź 2004
Posty: 451
Skąd: Toruń
Wysłany: Wto 30 Sty, 2007   

Spotkanie 2 II będzie, natomiast niewiadomo czy będzie ktoś od planszówkowców. Mnie na pewno nie będzie, jako że w czwartek odltuję do ciepłych krajów :wink:
Częśc osób jest pochłonięta sesją, więc...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 8