Taktyka i Strategia - Forum Strona GłównaTaktyka i Strategia - Forum Strona Główna

To forum wykorzystuje pliki cookies do zapamiętywania spersonalizowanych preferencji.
Ustawienia dotyczace plików cookies można zmienić samodzielnie w przegladarce internetowej.
Szczegóły na stronie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload


Poprzedni temat «» Następny temat
Interpretacja przepisów
Autor Wiadomość
Wojciech Zalewski
Generał (wydawca)


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Mar 2004
Posty: 14485
Skąd: warszawa
Wysłany: Wto 18 Kwi, 2017   

Tabela
_________________
https://www.facebook.com/...?ref=ts&fref=ts
 
 
     
woj1982
Plutonowy


Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 135
Skąd: włocławek
Wysłany: Pon 24 Kwi, 2017   

Pkt 4.22 jak mam rozumieć?ja rozumiem to tak że odwracam się tyłkiem do nieprzyjaciela płacąc +1 za to i uciekam,a czy czasem nie powinno być za każdy zwrot odpowiednio pkt ruchu potem +1 za oderwanie i to co zostało z punktów odejście od wrogiej strefy kontroli?
 
     
Wojciech Zalewski
Generał (wydawca)


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Mar 2004
Posty: 14485
Skąd: warszawa
Wysłany: Pon 24 Kwi, 2017   

wszysto jest ładnie napisane - opusczając SK wydatkujemy 1 PR
odsyłam do 5,33
_________________
https://www.facebook.com/...?ref=ts&fref=ts
 
 
     
woj1982
Plutonowy


Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 135
Skąd: włocławek
Wysłany: Pon 24 Kwi, 2017   

Czyli bez zapłaty za zwroty.

[ Dodano: Pon 24 Kwi, 2017 ]
Jeszcze brakuje mi pkt że wchodząc w strefę kontroli wrogiego oddziału można wykonać dowolny zwrot czy dowolnie ukierunkować oddział
 
     
Gryf
Kadet
Gryf


Dołączył: 27 Cze 2016
Posty: 5
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pią 15 Wrz, 2017   Wynik D" dla jednostki zdezorganizowanej.

Witam.

Posiadam instrukcję do "Borodino". Mam pytanie odnośnie interpretacji wyniku "D" dla jednostki aktualnie zdezorganizowanej. Wg punktu 7.4 w wyniku walki ogniowej jednostka już zdezorganizowana jest rozbita i jeśli nie może się wycofać, to ginie. Natomiast wg punkt 8.411 jednostka zdezorganizowana przechodząca w stan rozbicia musi się wycofać 2 pola, w jeśli nie może to ponosi straty PS równą ilości pól, o jakie miała się wycofać.

Czy w takim razie inaczej traktujemy wynik "D" dla jednostki już zdezorganizowanej, która nie może się wycofać w przypadku walki ogniowej ( ginie), a inaczej dla pozostałych przypadków rozbicia ( utrata PS ) ?
_________________
Gryf
 
     
Grisznak
Podporucznik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 695
Skąd: Włocławek
Wysłany: Pią 15 Wrz, 2017   

Jeśli jednostka otrzymuje Rozbicie, to w tym momencie automatycznie wykonuje odwrót o dwa pola, bez względu na to, czy miało to miejsce w wyniku ostrzału, walki itd.
Natomiast punkt 8.411 odnosi się do wyniku walki wręcz, zaś 7.4 - do wyniku ostrzału.
_________________

The super-dreadnought fitted with Western technology at Vickers in England, Kongou has arrived!
Even in the Pacific Theatre, I'll use the power of my speed to be of great use! Look forward to it!
 
     
Gryf
Kadet
Gryf


Dołączył: 27 Cze 2016
Posty: 5
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pią 15 Wrz, 2017   

To rozumiem oczywiście, że te punkty dotyczą osobno walki wręcz i ostrzału. Chodzi mi o sytuację, kiedy jednostka po rozbiciu nie może się wycofać. Wynika z przepisów, że w w przypadku walki ogniowej ginie a w każdym innym przypadku 'tylko' traci PS. Tak to obecnie interpretuję.
_________________
Gryf
 
     
Grisznak
Podporucznik



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 695
Skąd: Włocławek
Wysłany: Pią 15 Wrz, 2017   

Ja tam gram tak, że zawsze ginie, jeśli o mnie chodzi. W zasadzie we wszystkich znanych mi grach napoleońskich jednostka w tym stadium rozbicia jest likwidowana przy jakiejkolwiek aktywności wroga.
_________________

The super-dreadnought fitted with Western technology at Vickers in England, Kongou has arrived!
Even in the Pacific Theatre, I'll use the power of my speed to be of great use! Look forward to it!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 8