Taktyka i Strategia - Forum Strona GłównaTaktyka i Strategia - Forum Strona Główna

To forum wykorzystuje pliki cookies do zapamiętywania spersonalizowanych preferencji.
Ustawienia dotyczace plików cookies można zmienić samodzielnie w przegladarce internetowej.
Szczegóły na stronie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload


Poprzedni temat «» Następny temat
Wrocław 1945
Autor Wiadomość
Radosław Kotowski
Podporucznik



Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 676
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 14 Maj, 2012   

Radosław Kotowski napisał/a:
1) W scenariuszu "2 Kontratak niemiecki" z TiS-a 24 jednym z automatycznych warunków zwycięstwa jest "Zdobycie Niemczy, Niemczy lub Strzelina" , jak ten punkt powinien brzmieć ?
:wink:

HELP :!:
 
 
hofner
Kapitan


Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 1097
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Pon 21 Maj, 2012   

1.Czy odziały pancerne Rybałki przez 5 etapów poruszają się 1 PR na etap w kierunku na Wiązowne ? Skoro tak jest to całość PR mogą wykorzystać dopiero po 5 etapach?
 
 
Paweł Sulich
Podporucznik



Dołączył: 26 Mar 2004
Posty: 627
Skąd: Józefów
Wysłany: Pon 21 Maj, 2012   

hofner napisał/a:
1.Czy odziały pancerne Rybałki przez 5 etapów poruszają się 1 PR na etap w kierunku na Wiązowne ? Skoro tak jest to całość PR mogą wykorzystać dopiero po 5 etapach?


Hofner, przeczytaj ten fragment scenariusza jeszcze raz ;)
nie chodzi o korpusy Rybałki, tylko o IV i XXXI KPanc. wspierające 5 AGw. i walki w rejonie m. Wiązów. Przez pierwsze 5 etapów drugiego scenariusza (tylko) ruszają się o 1 pole na etap, potem bez ograniczeń.
 
 
hofner
Kapitan


Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 1097
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Pon 21 Maj, 2012   

Fakt chodzi o te korpusy co napisałeś..a nie Rybałki...
Grę mam od soboty tylko pobieżnie zerknąłem na uwagi w scenariuszu stąd ten błąd. Dzięki. Swoją drogą wiele uwag do scenariusza więc sądząc po mojej błędnej interpretacji warto dokładniej się z nimi zapoznać.
 
 
waclaw
Plutonowy



Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 121
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 16 Cze, 2012   

Bartłomiej Batkowski napisał/a:
Doprecyzowując - batalion Nashornów ma następujące charakterystyki:

awers - siła 3, 2 białe gwiazdki, ruchliwość 7
rewers - siła 2, jedna biała gwiazdka, ruchliwość 7



Jako,że miałem ostatnio dużo ważnych rzeczy do zrobienia w pracy... to zrobiłem Nashorny bo też nie mam. (Tylko font z numerem jednostki trochę dupny)



 
 
Krzysztof
Porucznik


Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 840
Wysłany: Pon 18 Cze, 2012   

wacław jestem ciekawy wyglądu tych Nashornów. Zawsze podobal mi się wygląd zewnetrzny niemieckiego sprzetu pancernego
 
 
Volkh
Kapral


Dołączył: 20 Mar 2004
Posty: 83
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon 18 Cze, 2012   

O tak. Zwłaszcza Pumy i Hetzery. Mieć takiego w garażu...
_________________
Zwycięstwu Sława !
 
 
Krzysztof
Porucznik


Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 840
Wysłany: Pon 18 Cze, 2012   

Na Pumę to garaż musi być raczej długi wysoki i dość wąski. Ciekawe gdzie mają takie garaże.
 
 
waclaw
Plutonowy



Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 121
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Śro 04 Lip, 2012   

@Krzysztof - w WoT zacznij grać ;) W którymś tam patchu mają dorzucić Nashorny. Poza tym można sobie dość dużo "cyber" sprzętu pancernego pooglądać :)
 
 
Krzysztof
Porucznik


Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 840
Wysłany: Czw 05 Lip, 2012   

Na Nową grę nie mam kasy ale chętnie bym zagrał w Norm Koogers Oprational Art of War bo mam . Ta Gra jest na szczęście tylko trochę satanistyczna jęsli się ją odpowiednio dozuje. Ja nie szukam już mocnych wrażeń wirtualnych
 
 
Karol3414
Major



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 1650
Skąd: 60 Pułk Piechoty Wielkopolskiej, Ostrów WLKP.
Wysłany: Czw 05 Lip, 2012   

Krzysztof napisał/a:
Na Nową grę nie mam kasy ale chętnie bym zagrał w Norm Koogers Oprational Art of War bo mam . Ta Gra jest na szczęście tylko trochę satanistyczna jęsli się ją odpowiednio dozuje. Ja nie szukam już mocnych wrażeń wirtualnych

To jest darmowe, niestety trzeba mieć w miarę żwawego kompa. Mój lapek z i3 bez osobnej karty grafiki tego nie ogarnia. Wiesza się.
_________________
Za gruzy naszych miast,
za braci naszych krew.
 
 
 
Krzysztof
Porucznik


Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 840
Wysłany: Czw 05 Lip, 2012   

to wszystko jedno ja nie lubie już symbolicznego zabijania na ekranie
 
 
Karol3414
Major



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 1650
Skąd: 60 Pułk Piechoty Wielkopolskiej, Ostrów WLKP.
Wysłany: Czw 05 Lip, 2012   

Krzysztof napisał/a:
to wszystko jedno ja nie lubie już symbolicznego zabijania na ekranie

Zabrzmiało groźnie :shock:
Nigdy nie podchodziłem do gier że kogoś zabijam. Dla mnie to gra, nie można zabić czegoś co nie jest żywe.
_________________
Za gruzy naszych miast,
za braci naszych krew.
 
 
 
hofner
Kapitan


Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 1097
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Czw 05 Lip, 2012   

Volkh napisał:
A masz Wrocław z poprawionymi żetonami z numeru 24? Boję się znowu nieporozumień w grze. Podobno też Niemcy są trochę zbyt potężni i pojawiły sie w TiS 24 sugestie od autora jak to zbalansować. Wszystko to jednak omówimy jak dostanę Wrocek i wrócę z wyjazdu.

Mam pytanie do autora gry pana Szymczyka:
1. Czy testował tą grę?
2.Dlaczego trzeba było dokonać zmian w żetonach i czego one dotyczą?
3.Jakich jednostek dotyczą zmiany ( myślę ,że są to zmiany PS)?
Proszę o podanie ich na forum.
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
I pytanie do Wz jaka errata była zamieszczana w 24 Tis gdyż nie ma żadnej informacji,że gra posiada błędy?
Ostatnio zmieniony przez hofner Czw 05 Lip, 2012, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Krzysztof
Porucznik


Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 840
Wysłany: Czw 05 Lip, 2012   

zabijasz symbolicznie. Dla twojego mózgu gdy zabijasz na komputerze wirtualne postacie jest tak jakbyś zabijał naprawdę. Czy zabijanie zła za pomocą zabijania zła coś zmienia i to wirtualnie coś daje pozatym że siebie samego zabijasz ?
Taki sam mechanizm jest w ogłądaniem telewizji. Masz wybór 21 dni wytrzymasz bez telewizji i się od tego przynajmniej uwolnisz. Ty wybierasz ty decydujesz
 
 
hofner
Kapitan


Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 1097
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Czw 05 Lip, 2012   

Krzysztof napisał/a:
zabijasz symbolicznie. Dla twojego mózgu gdy zabijasz na komputerze wirtualne postacie jest tak jakbyś zabijał naprawdę. Czy zabijanie zła za pomocą zabijania zła coś zmienia i to wirtualnie coś daje pozatym że siebie samego zabijasz ?
Taki sam mechanizm jest w ogłądaniem telewizji. Masz wybór 21 dni wytrzymasz bez telewizji i się od tego przynajmniej uwolnisz. Ty wybierasz ty decydujesz

Nie wiem co autor miał na myśli pisząc tego posta w temacie Wrocław 1945 ? :shock:
 
 
Krzysztof
Porucznik


Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 840
Wysłany: Czw 05 Lip, 2012   

O ile pamietam Hofner miałeś podobne problemy z pisaniem również .
O szo chodzi ?
 
 
hofner
Kapitan


Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 1097
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Pią 06 Lip, 2012   

Krzysztof napisał/a:
O ile pamietam Hofner miałeś podobne problemy z pisaniem również .
O szo chodzi ?

Miałem problemy,że informację nie zamieściłem nie w tym temacie. A tu to nie wiem o co chodzi ale to już w gestii moderatora czy usunąć ten post o ,,zabijaniu".
 
 
Radosław Kotowski
Podporucznik



Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 676
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 06 Lip, 2012   

hofner napisał/a:
Volkh napisał:
A masz Wrocław z poprawionymi żetonami z numeru 24? Boję się znowu nieporozumień w grze. Podobno też Niemcy są trochę zbyt potężni i pojawiły sie w TiS 24 sugestie od autora jak to zbalansować. Wszystko to jednak omówimy jak dostanę Wrocek i wrócę z wyjazdu.

Mam pytanie do autora gry pana Szymczyka:
1. Czy testował tą grę?
2.Dlaczego trzeba było dokonać zmian w żetonach i czego one dotyczą?
3.Jakich jednostek dotyczą zmiany ( myślę ,że są to zmiany PS)?
Proszę o podanie ich na forum.
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
I pytanie do Wz jaka errata była zamieszczana w 24 Tis gdyż nie ma żadnej informacji,że gra posiada błędy?


Mam Wrocław wraz z erratą z TiS 24 więc moge pomóc 8)
W grze brakuje żetonów :
Niemcy - pp " Hanf "/B 3/2 PS 4 PR
88 b.n.cz 3/2 PS 6 PR
Rosjanie - 78,97,118 DS Gw 6/3 PS 4 PR
56BPanc.Gw / VIIKPanc 3/2 PS 6 PR

Błędnie wydrukowane są :
Niemcy -Reik./609ZbvD - powinno być 3/2 PS
116,254 DS - powinny nie mieć ikonki armii
Ostatnio zmieniony przez Radosław Kotowski Wto 28 Sie, 2012, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hofner
Kapitan


Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 1097
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Pią 06 Lip, 2012   

A jak te odziały są rozmieszczone bo Haf to wiem ,że Wrocław a 88 b.n.cz i 39 B.dz.szt? i odziały Rosjan ? Z tego co wiem pomyłka dotyczy 5 Armii i można je zastąpić oddziałami które były w numerze 23.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 8