Taktyka i Strategia - Forum Strona GłównaTaktyka i Strategia - Forum Strona Główna

To forum wykorzystuje pliki cookies do zapamiętywania spersonalizowanych preferencji.
Ustawienia dotyczace plików cookies można zmienić samodzielnie w przegladarce internetowej.
Szczegóły na stronie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload


Poprzedni temat «» Następny temat
Ostrołęka 1831 - Scenariusz "Przedmoście"
Autor Wiadomość
Wojciech Zalewski
Generał (wydawca)


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Mar 2004
Posty: 14485
Skąd: warszawa
Wysłany: Sob 24 Lut, 2007   

Dałoby się, zupełnie zapomniałem o takiej drodze, słuszna uwaga
Dziś to zrobię w temacie errata. dziękuję
 
 
 
koholet
St. szeregowy


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 67
Wysłany: Pon 26 Mar, 2007   

Myśląc nad tym scenariuszem wpadłem na jeden pomysł. Czy mozna by, w pewnych sytuacjach, rozdzielać pułki na bataliony (na przykład wprowadzając w ramach takiej operacji dodatkowe żetony jak w grze Austerlitz). Zwiększyło by to możliwości taktyczne gracza, zwłaszcza grajacego Polakami. W grze Ostrołęka podoba mi się zastosowanie systemu pułkowego i uproszczenie problemu szyków oddzialów: rozgrywka jest szybsza i bardziej płynna niż w Waterloo, ale w tym przypadku wydzielenie batalionów mogo by zaowocować ciekawszą grą.
 
 
Wojciech Zalewski
Generał (wydawca)


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Mar 2004
Posty: 14485
Skąd: warszawa
Wysłany: Pon 26 Mar, 2007   

To jest jakiś całkeim ciekawy pomysł
 
 
 
koholet
St. szeregowy


Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 67
Wysłany: Pon 26 Mar, 2007   

Zwłaszcza, że przy braku maskowania, takie żetony batalionów przy odrobinie zręczności manualnych można zrobić samemu: nie będzie strasznym problemem, że będą sie wyróżniać. Nie wiem niestety ile batalionów miały uczestniczące w tym starciu pułki, ale spróbuję tak wydzielać pododdzialy, by miały po 3 PS (pułk o sile 9 PS = trzy pododdziały po 3 PS, pulk o sile 7 PS = 3+2+2PS lub 3+4PS)
 
 
Wojciech Zalewski
Generał (wydawca)


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Mar 2004
Posty: 14485
Skąd: warszawa
Wysłany: Pon 26 Mar, 2007   

doskonała dedukcja
 
 
 
góral
St. szeregowy


Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 47
Skąd: żywiec
Wysłany: Śro 11 Sty, 2012   

witam mam takie pytanie jak zniszczyć most a także jak go potem odbudować
 
 
Wojciech Zalewski
Generał (wydawca)


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Mar 2004
Posty: 14485
Skąd: warszawa
Wysłany: Śro 11 Sty, 2012   

W tej grze nie mozna zniszczyć mostu. Bo po taki "czynie" Rosjanie nie mogliby juz przejśc przez rzekę. To oczywiście założenie gry, alenie zabraniam tego uczynić, jesli taak wola. Odbudowa trwa 3 miesiące.
_________________
https://www.facebook.com/...?ref=ts&fref=ts
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 8