Taktyka i Strategia - Forum Strona GłównaTaktyka i Strategia - Forum Strona Główna

To forum wykorzystuje pliki cookies do zapamiętywania spersonalizowanych preferencji.
Ustawienia dotyczace plików cookies można zmienić samodzielnie w przegladarce internetowej.
Szczegóły na stronie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload


Poprzedni temat «» Następny temat
System B-35, zmiany, upgrady itp.
Autor Wiadomość
Arecki
Generał (moderator)



Dołączył: 16 Mar 2004
Posty: 560
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto 10 Lip, 2007   

r1omen napisał/a:
1. Przydałby się osobny temat na komentarze dot. strony.
2. Link do forum powinien otwierać nowe okno - dzięki temu pozostaje otwarta główna strona
3. W punkcie zadania wydzieliłbym podpunkt - regulamin - na razie regulaminu nie mogę nigdzie znaleźć...
4. Archiwalne zadania widziały mi się lepiej w 1 kolumnie, obecne 2 kolumny sprawiają wrażenie lekkiego bałaganu.

Generalnie rewelacja - widzę, że lecimy do przodu :P :D


Ad.1
Mozna smialo zalozyc, nie widze problemu. Zaraz to uczynie.
Ad.2
Link do forum i do tabeli juz otwiera sie w nowym oknie.
Ad.3
Jest obecny w dziale REKRUT.
Ad.4
Kwestia gustu. Wg mnie tak jest bardziej uporzadkowane :)
 
 
 
Arecki
Generał (moderator)



Dołączył: 16 Mar 2004
Posty: 560
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto 10 Lip, 2007   

Jest sporo pytan do KART ZDARZEN dlatego pozwole sobie na pare sprecyzowan na ten temat :

1. Kazdy z Was wybiera na samym poczatku swojego rozwiazania KARTE zdarzenia jaka chce uzyc w danym zadaniu.

2. Po Waszym wyborze nastepuje moj wybor KARTY (rowniez przed rozpoczeciem rozwiazywania Waszego zadania). Jezeli nie nastapi wybor karty z Waszej strony to w zaden sposob nie jestem przez to blokowany, po prostu mam wiekszy wybor kart zdarzen.

3. Uzycie karty nastepuje bezposrednio przed jej dzialaniem (przed danym starciem, ruchem itp). Np. karte ORLE GNIAZDO zagrywa sie na poczatku fazy walki do wybranego starcia, czyli na poczatku okreslania stosunku walki.

4. Kolejnosc zagrywania KART ZDARZEN jest po stronie Waszej, jednak jesli nie uzyjecie w danym starciu zadnej karty to w zaden sposob nie blokuje mnie to przed uzyciem karty w danym starciu do wlasnych celow.


To tyle najwazniejszych spraw. Jesli nadal sa niejasnosci w uzywaniu kart to prosze o pytania, natychmiast bede interweniowac :)

Pozdrawiam 8)
 
 
 
Kragdob
Major


Dołączył: 02 Kwi 2004
Posty: 1594
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 10 Lip, 2007   

Czyli ty możesz zagrać kartę np. w 1 walce, a ja w ostatniej, tak?
_________________
Czajnik był nieduży, ale odwagi mu nie brakowało
 
 
 
m_kowal
Porucznik



Dołączył: 05 Lut 2005
Posty: 818
Wysłany: Wto 31 Lip, 2007   

Szybkie pytanie odnosnie strony - czy sa jakies orientacyjne plany co bedzie sie i w jakiej kolejnosci ukazwac nowego na stronce (pomijam kolejne zaqdania). Chodzi mi o to czy najpier bedzie dokonczona sekcja Dowodcy, czy moze rozwiazania zadan (bardzo przydatna nauka dla kazdego) czy moze jeszcze inny dzial. I czy sa jakies ramy czasowe takiej inicjatywy?
 
 
 
Arecki
Generał (moderator)



Dołączył: 16 Mar 2004
Posty: 560
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw 23 Sie, 2007   

m_kowal napisał/a:
Szybkie pytanie odnosnie strony - czy sa jakies orientacyjne plany co bedzie sie i w jakiej kolejnosci ukazwac nowego na stronce (pomijam kolejne zaqdania). Chodzi mi o to czy najpier bedzie dokonczona sekcja Dowodcy, czy moze rozwiazania zadan (bardzo przydatna nauka dla kazdego) czy moze jeszcze inny dzial. I czy sa jakies ramy czasowe takiej inicjatywy?


Prace nad stroną mają następujący harmonogram :

- dział ZADANIA (wizualizacja tabeli z punktami siły) - zakonczone (od nowego zadania beda widoczne efekty),
- dział DOWÓDCY (kartoteki, medale, statystyki),
- dział TUTORIAL (kontratak),
- dział ZADANIA (rozwiązania zwycięzców - od aktualnego sezonu do archiwalnych).

Ram czasowych nie podaje, bo i tak zwykle łapie poślizg.
Jedyne co moge powiedziec to z czasem wszystko bedzie sie ladnie uzupelniac.

Pozdrawiam 8)
 
 
 
m_kowal
Porucznik



Dołączył: 05 Lut 2005
Posty: 818
Wysłany: Pią 24 Sie, 2007   

Dziekuje za harmonogram - jest bardzo przydatny.
 
 
 
Grenadier
Kapral



Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 89
Skąd: Katowice
Wysłany: Nie 14 Paź, 2007   

Hej!! kiedy pojawi się znowu stronka?? Od paru dni jej nie ma, rozumiem że jest to spowodowane wprowadzaniem zmian itp.
_________________

Dołącz do WaW i zmierz się z graczami z całego świata
 
 
Arecki
Generał (moderator)



Dołączył: 16 Mar 2004
Posty: 560
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon 15 Paź, 2007   

Grenadier napisał/a:
Hej!! kiedy pojawi się znowu stronka?? Od paru dni jej nie ma, rozumiem że jest to spowodowane wprowadzaniem zmian itp.


To nie moja robota. Nie wiem co jest bo ftp mi dziala, ale panel juz nie.
Chyba cos sie dzieje z firma gdzie mam swoja strone :roll:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 9