Taktyka i Strategia - Forum Strona GłównaTaktyka i Strategia - Forum Strona Główna

To forum wykorzystuje pliki cookies do zapamiętywania spersonalizowanych preferencji.
Ustawienia dotyczace plików cookies można zmienić samodzielnie w przegladarce internetowej.
Szczegóły na stronie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload


Poprzedni temat «» Następny temat
Zadanie nr 4 (sezon 2006/2007)
Autor Wiadomość
Arecki
Generał (moderator)



Dołączył: 16 Mar 2004
Posty: 560
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto 16 Sty, 2007   

timmoteusz napisał/a:

ps mały się od 2 tygodni ze mnie nabija wiec jemu nie heihiehie


Heh rozumiem ze nabija sie z Twojej lokaty w 4 zadaniu :?: :P
 
 
 
timmoteusz
Szeregowy


Dołączył: 20 Sie 2004
Posty: 22
Wysłany: Wto 16 Sty, 2007   

no oczywiście jestem dumny ze swojego 23 miejsca w Polsce ......


gdyby sie tylko mały śmiał ale żeby rodzona matka siostra i panna i wszyscy na literę k...... tego już za wiele ........... chyba będę musiał mu nakleić w innej konkurencji................. hiehiehiehie



ps nic trza się będzie bardziej starać pozdrawiam wszystkich powodzenia a tobie więcej takich "rumuńskich" pomysłów
_________________
lubie piwo hiehie
 
 
Mały
Plutonowy



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 149
Skąd: Mikołów/Śląsk
Wysłany: Wto 16 Sty, 2007   

KG Grau napisał/a:

moze do zobaczenia ma Arma albo w Przemyslu :!:


A nie powiem, na Armagedon mam zamiar się wybrać, choć przeprowadzenie calej gry to nie to samo co miesiąc czasu na 1 etap :roll: , no ale przecież gdzieś się trzeba nauczyć......
Byle sam xD, bez Timmiego, bo tylko "siare" przynosi!** heheeheh ^^





*Oczywiście żartuje... W końcu ktoś musi prowadzić i podawać woreczki, nie? :P
 
 
 
SSupras
Sierżant



Dołączył: 15 Mar 2005
Posty: 221
Skąd: Gliwice/Baniocha Ostrzeżenia: 5/4
Wysłany: Śro 17 Sty, 2007   

Widzę, że nam się tworzy nowa silna grupa strategów ze Śląska najeżdżająca Armageddony, po tym jak większość poprzedniej grupy przestała grać, a część zasiliła szeregi warszawiaków :D
_________________
Obrońcy Krzyża to żadna nowość - już kiedyś byli tacy jedni z krzyżami na czołgach...
 
 
 
timmoteusz
Szeregowy


Dołączył: 20 Sie 2004
Posty: 22
Wysłany: Śro 17 Sty, 2007   

silna ????? w sumie 4 rozegrane małe scenariusze......
troszeczkę pracy nas czeka aż będziemy się zaliczać do przeciętnych

świadczy o tym najlepiej moje zdziwienie jak arek zapytał mnie w 4 zadaniu kto odpiera jego kontratak.......... kontratak co to jest ..... heiihee no ale się poprawie
_________________
lubie piwo hiehie
 
 
Karol3414
Major



Dołączył: 19 Kwi 2004
Posty: 1650
Skąd: 60 Pułk Piechoty Wielkopolskiej, Ostrów WLKP.
Wysłany: Śro 17 Sty, 2007   

WOW :shock: Szóste miejsce, chyba się upiję. Zwłaszcza, że przy rozwiązaniu nic nie liczyłem, myślałem że będę ostatni a tu proszę.
_________________
Za gruzy naszych miast,
za braci naszych krew.
 
 
 
Mały
Plutonowy



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 149
Skąd: Mikołów/Śląsk
Wysłany: Śro 17 Sty, 2007   

SSupras napisał/a:
Widzę, że nam się tworzy nowa silna grupa strategów ze Śląska najeżdżająca Armageddony, po tym jak większość poprzedniej grupy przestała grać, a część zasiliła szeregi warszawiaków :D


No niestety Timmi dobrze prawi... Na razie nie wiele można się po nas spodziewać :P brak ogrania....

Karol3414 napisał/a:


WOW Shocked Szóste miejsce, chyba się upiję. Zwłaszcza, że przy rozwiązaniu nic nie liczyłem, myślałem że będę ostatni a tu proszę.

Czasami sami się zaskakujemy... To samo się tyczy mnie....... i Timmiego xD
 
 
 
Grohmann
Porucznik



Dołączył: 23 Mar 2004
Posty: 896
Skąd: Szczecin
Wysłany: Czw 18 Sty, 2007   

Mały, moje gratulacje! Debiut faktycznie wymarzony!

Jeżeli taki masz debiut, to aż strach pomyśleć co będzie się dalej dziać :)
_________________
Get the graal or die tryin.
 
 
 
m_kowal
Porucznik



Dołączył: 05 Lut 2005
Posty: 818
Wysłany: Czw 18 Sty, 2007   

hehe,

nie chwalac sie ja tak samo zaczynalem:)

Gratulacje - to naprawde wspaniale uczucie tak zadebiutowc:)
 
 
 
Mały
Plutonowy



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 149
Skąd: Mikołów/Śląsk
Wysłany: Czw 18 Sty, 2007   

Dzięki ^^ miałem trochę szczęścia, ale z rezultatu ciesze się jak cholera :)

No, a dalej zobaczymy, 5 już wysłane....



Powodzenia w przyszłych zadaniach :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 8