Taktyka i Strategia - Forum Strona GłównaTaktyka i Strategia - Forum Strona Główna

To forum wykorzystuje pliki cookies do zapamiętywania spersonalizowanych preferencji.
Ustawienia dotyczace plików cookies można zmienić samodzielnie w przegladarce internetowej.
Szczegóły na stronie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload


Poprzedni temat «» Następny temat
Kłuszyn 1610 - ocena gry

Ocena gry Kłuszyn 1610
10
62%
 62%  [ 5 ]
9
25%
 25%  [ 2 ]
8
0%
 0%  [ 0 ]
7
0%
 0%  [ 0 ]
6
12%
 12%  [ 1 ]
5
0%
 0%  [ 0 ]
4
0%
 0%  [ 0 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
2
0%
 0%  [ 0 ]
1
0%
 0%  [ 0 ]
Głosowań: 8
Wszystkich Głosów: 8

Autor Wiadomość
Wojciech Zalewski
Generał (wydawca)


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Mar 2004
Posty: 14485
Skąd: warszawa
Wysłany: Czw 10 Kwi, 2014   Kłuszyn 1610 - ocena gry

Po oddaniu 8 głosów średnia ocen to: 9,25

Poproszę o ocenianie gry w skali 10 (dobra) - 1 (słaba)
_________________
https://www.facebook.com/...?ref=ts&fref=ts
Ostatnio zmieniony przez Wojciech Zalewski Pią 30 Maj, 2014, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
     
rodeo
Szeregowy


Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 12
Wysłany: Sob 19 Kwi, 2014   

Jako pierwszy mam przyjemność opisać moje doświadczenia z grą.
O fetyszach, typu pudełko czy mapa nie będe pisał. Odnoszę wrażenie, że poziom wydawcy osiągnął pewien constans na najwyższym poziomie. I mówię to z pełną odpowiedzialnością za słowa. Nie znam gry z epok średniowiecze-napoleon z mapami tak pięknymi.
Postaram się dość klarownie przedstawić moją ocenę.
Gra jest wręcz banalnie prosta. Przepisy są tak skonstruowane, że nie wymagają nawet najmniejszych interpretacji. Kilka dosłownie tabelek (wszystkie umieszczone dodatkowo na mapie). Podoba mi się kilka użytych sformułowań typu "w dowolnym momencie" "dowolnie" itp. To powoduje, że nie autor sprytnie zrezygnował z dziesiątków zdań określających to i tamto. Efekt. Każdy może dowolnie zmieniać szyki bez specjalnych ceregieli i tłumaczeń.
Majstersztykiem sa żetony. A zamiana piechoty na pikinierów wręcz bezproblemowa poprzez zdublowanie żetonów. Piękny manewr ze zwiększeniem siły tych drugich o 1 PS (na żetonie) znów ułatwia liczenie. Nie ma żadnej definicji, że coś się zmienia bo cos się zmieniło. Prosty przykład: jazda atakuje piechotę, ta oddaje strzał i zmienia szyk. z 1:1, robi się 1:2. I nie potrzeba żadnych opisów.
Proste jak drut.
No i coś co mnie zdziwiło. Nie żadnych żetonów pomocniczych niesztancowanych. Choć może powiem o 20 żetonach płot - heksagonalnych.
Wszystkie kopie sa sztancowane.
Wystawiłem grze - 10
W temacie opiszę pierwszą poważniejsza rozgrywkę :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10