Taktyka i Strategia - Forum Strona GłównaTaktyka i Strategia - Forum Strona Główna

To forum wykorzystuje pliki cookies do zapamiętywania spersonalizowanych preferencji.
Ustawienia dotyczace plików cookies można zmienić samodzielnie w przegladarce internetowej.
Szczegóły na stronie Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji.


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload


Poprzedni temat «» Następny temat
Pułtusk 1806
Autor Wiadomość
hofner
Kapitan


Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 1097
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Śro 14 Mar, 2012   

czarek0402 napisał/a:
Ostrołęka 1831
1 heks około 250 metrów,
1 punkt siły piechoty 200 ludzi,
1 PS kawalerii 100 ludzi,
1 PS artylerii 4-6dział,
1 etap gry około 30 minut.

to są dane do gry Ostrołęka jak one się mają do Pułtuska?
 
 
Wojciech Zalewski
Generał (wydawca)


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Mar 2004
Posty: 14485
Skąd: warszawa
Wysłany: Śro 14 Mar, 2012   

Są analogiczne
_________________
https://www.facebook.com/...?ref=ts&fref=ts
 
 
 
czarek0402
Sierżant


Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 229
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: Czw 15 Mar, 2012   

Gra i scenariusze:
Ostrołęka 1831

Scenariusze do gry Ostrołęka 1831:
Marengo 1800
Montebello 1800
Pułtusk 1806
Ostrołęka 1807
Albuera 1811
Boreml 1831
Montebello 1859
Bull Run/Manassas 1861/62
Gettysburg 1863
Brandy Station 1863
_________________
A jeśli komu droga otwarta do nieba,
Tym co służą ojczyźnie.

Jan Kochanowski (1530 - 1584)
 
 
hofner
Kapitan


Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 1097
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Czw 15 Mar, 2012   

Jezeli są analogiczne to oddziały dywizji Gudina powinny liczyć ok 46 PS a liczą 28 .Skąd aż taki błąd ?
 
 
hofner
Kapitan


Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 1097
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Wto 20 Mar, 2012   

hofner napisał/a:
Jezeli są analogiczne to oddziały dywizji Gudina powinny liczyć ok 46 PS a liczą 28 .Skąd aż taki błąd ?
 
 
Wojciech Zalewski
Generał (wydawca)


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Mar 2004
Posty: 14485
Skąd: warszawa
Wysłany: Wto 20 Mar, 2012   

zatem nie są analogiczne.
O ile Twoje wyliczenia sa rzeczywiste.
_________________
https://www.facebook.com/...?ref=ts&fref=ts
 
 
 
hofner
Kapitan


Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 1097
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Wto 20 Mar, 2012   

Wojciech Zalewski napisał/a:
zatem nie są analogiczne.

Ale skoro inne jednostki sie zgadzają ,że 1ps to 200 ludzi to skąd taki błąd w dywizji Gudina..ale to chyba pytanie do autora Sławomira Dzięcioła mam rację?
jaką liczebność ma dywizja Gudina bo moim zdaniem ok 5.600 ludzi a nie prawie 9.000 ale czekam odpowiedzi od autora...
 
 
Wojciech Zalewski
Generał (wydawca)


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Mar 2004
Posty: 14485
Skąd: warszawa
Wysłany: Wto 20 Mar, 2012   

coś przekombinowałes chyba. skoro liczą 28 PS po 200 ludzi za 1 PS, to wychodzi podane przez Cebie 5600. Ale może znów coś źle przeczytałem
_________________
https://www.facebook.com/...?ref=ts&fref=ts
 
 
 
hofner
Kapitan


Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 1097
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Wto 20 Mar, 2012   

No chyba Pan Dzięcioł przekombinował bo podaje,że dywizja Gudina liczyła ok 8700 ludzi a w rzeczywistości miała ok 5.600.Nie zagłębiałem się w dane strony rosyjskiej myślę ,że tam nie ma błędów... Liczebność tej dywizji na poziomie 8700 podaje w nr 21 TIS.....
 
 
Wojciech Zalewski
Generał (wydawca)


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Mar 2004
Posty: 14485
Skąd: warszawa
Wysłany: Śro 21 Mar, 2012   

W tebelach dywizja Gudina ma 28+2 PS co po przemnożeniu przez 2 daje 5800 - 6000 ludzi, a więc zgodnie z Twoimi oczekiwaniami,
_________________
https://www.facebook.com/...?ref=ts&fref=ts
 
 
 
hofner
Kapitan


Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 1097
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Śro 21 Mar, 2012   

To nie są ,,moje oczekiwania" tylko liczebność rzeczywista tej dywizji w tej bitwie a nie 8700 jak podał w nr 21 TIS Sławomir Dzięcioł..
Ja nie wymyśliłem z pamięci ,że ta dywizja ma mieć 5.600 :)
 
 
Wojciech Zalewski
Generał (wydawca)


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 15 Mar 2004
Posty: 14485
Skąd: warszawa
Wysłany: Śro 21 Mar, 2012   

i taką siłę ma ta dywizja w PS w tabaleach. Do tej chwili starałem się rozszyfrowywać Twoje posty, od teraz będę odpowiadał jak do niedawna niejakiemu Kapralowi :)
W tekście, jakbyś się troszke skupił, a dokładnie w strukturach - i owszem jest napisane 8720. Jest to błąd "z przeniesienia" (mój) z 2. Dywizji Gazana. No ale tego pewnie nie zauwążyło Twoje wprawne oko.
Zaś w tabelach jest wszystko w porządku.
_________________
https://www.facebook.com/...?ref=ts&fref=ts
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 8